Ik ben op zoek naar het filmpje van Andre van Duin met de papegaai. Wie kan mij helpen?

Volgens mij is het uit de serie van de buurtsuper, waarbij van Duin de verschillende rollen zelf speelt.

De ene zegt tegen de ander: van wie is die papegaai eigenlijk? De ander zegt: Joost mag het weten.
Later komt er een derde bij. De eerste zegt tegen de tweede: wie is dat eigenlijk. Zegt de tweede: Joost mag het weten. Zegt de eerste tegen de derde: Oh, dan komt u zeker uw papegaai halen...

Ik kan het filmpje niet vinden op Youtube (ben daar ook eerlijk gezegd niet zo handig in...). Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

bedoel je die met de buikspreek vogel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedoel je deze http://www.youtube.com/watch?v=_FK3ndhjppc
of deze
http://www.youtube.com/watch?v=j75zsSjvw5U
of...
ik zoek nog even verder Dounja..

Toegevoegd na 11 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=l94CAM8yQKQ&feature=PlayList&p=EC76AA7D3126A091&playnext=1&playnext_from=PL&index=30
deze??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, stop maar met zoeken. Rubro heeft al gevonden wat ik bedoelde! Bedankt voor de moeite!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh ja, ik zie nu je toevoeging pas. Was natuurlijk filmpjes aan het kijken en deze site ververst niet automatisch.
Nogmaals bedankt, de toevoeging is hem inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okay. fijn Dounja. is leuk zeg, deze André.