hoe slagen bekende personen erin hun telefoonnummer privé te houden?

er zijn toch heel wat bedrijven/personen die hun nummers hebben maar toch worden deze nooit publiekelijk gemaakt (of toch zeer weinig). Hoe houden ze deze volledig privé voor het publiek?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K
ronron1212
10 jaar geleden
Gewoon niet vermelden of geven aan onbekende alleen hun eigen kring.
Reddie
10 jaar geleden
@slimeqwerty , dan is hij niet langer zijn manager meer, denk ik.

Het beste antwoord

Eens per jaar van telefoonnummer veranderen en via groepsSMS doorsturen aan je eigen vaste clubje.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze proberen het zoveel mogelijk voor zichzelf en de vriendenkring te houden. Want ze zullen nooit hun persoonlijke nummer gebruiken om dingen te regelen rond hun carrière. En alleen de persoonlijkste dingen worden gedaan met de mobiel.