Waarom kijken mensen naar Gordon en Joling?

Ik begrijp het niet.. dat kan niemand leuk vinden... toch?

Ik heb niets tegen homo's! Maar deze twee maken het 'Homo' zijn wel belachelijk!!

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Wie naar aanleiding van het kijken naar deze twee, denken dat alle homo's zo zijn, zijn ontzettend bekrompen en zouden hun blikveld eens verder moeten leggen.
Wij nemen ze dan ook absoluut niet serieus.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ieder mens heeft een 'ander' soort humor, vandaar dat de 1 wel kijkt en de ander niet. Ben het wel met je eens maar aan de andere kant maken ze het homo zijn misschien 'op gehele eigen wijze' wel bespreekbaar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige mensen hebben gewoon te weinig gevoel voor plaats vervangende schaamte.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mensen kijken naar gordon en joling omdat ze dat leuk vinden. anderen kijken niet omdat ze het niet leuk vinden. Gelukkig zit er een uit knop op de tv en een zapkassie. zenders zat. Ze maken niet het "Homo" zijn belachelijk. Slechts zichzelf. De gemiddelde homo zal zich echt niet kunnen vinden in de manier waarop deze heren zich profileren. Maar helaas zoals dat gaat in tv-land een doorsnee homo is helemaal niet interessant genoeg om naar te kijken. Die zijn vaak net zo gewoon als de buurvrouw/man. Wat kijkers trekt zijn de gillende relnichten. En laten dat nu juist de homo's zijn die maar wat graag voor de camera verschijnen. Gewoon geen aandacht aan besteden. Als de kijkcijfers dalen ben je er zo vanaf. ook voor gordon en joling geldt : "Money makes the world go round"
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zijn gewoon relnichten, die weten waarmee ze de aandacht krijgen. Als ze op een forum zaten, hadden we ze trollen genoemd. Gewoon niet kijken, niet reageren, dan houden ze vanzelf weer op. Of kijk naar Paul de Leeuw, als je die twee wilt zieken. Maar ik vrees dat je dat niet veel beter vindt, hoewel ik voor PdL nog wel wat respect op kan brengen, hij brengt entertainment en show en doet soms wat voor zijn medemens, maar ook dat blijft een questie van smaack.