speelt ed sheeran ron wemel in de bekende harry potter films?

Nou, ik zat een beetje op internet naar leuke muziekjes te zoeken, toen ik ineens legohouse zag staan. Omdat ik veel van lego hou, klikte ik 'm aan,en bekeek de videoclip. Plotseling bleef mijn hart zowat stilstaan, want ik zag de zanger in beeld komen! Hij leek als twee druppels water op Ron! Snel tikte ik bij google afbeeldingen Ed Sheeran in: De resultaten klopten! Ik kreeg meteen ron in beeld! Ik weet dat Hermelien Griffel door Emma Watson word gespeelt, en Harry Potter door Daniël Radcliffe. Helaas ben ik er nooit achter gekomen hoe Ron Wemel in het écht heet!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Please als iemand zekerheid kan geven, doe dat dan vooral! Ik zit namelijk al heel lang met deze vraag...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, Rupert Grint speelt voor de lol mee in de clip van Lego House. Het nummer gaat over een doorgedraaide fan die zijn idool wil worden en daar echt veel te ver in gaat, bekijk het filmpje maar eens goed en leg de tekst er maar eens naast. Prachtig mooi gedaan.

Antwoorden (3)

Nee, want Rupert Grint is de acteur.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ook op de Nederlandse wikipedia is het heel gemakkelijk te vinden via http://nl.wikipedia.org/wiki/Ron_Wemel in het geval je de Engelstalige namen niet kende.

Toegevoegd na 10 minuten:
En volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Lego_House_%28song%29 speelt Rupert Grint in de clip, precies vanwege de gelijkenis.
10 jaar geleden
Daar bestaat een hele handige website voor. Die heet IMDb, dat betekent: Internet Movie Data base. Daar zoek je Ron Weasley op, en welke acteur staat daarbij?
Rupert Grint.

Dus nee, het is niet Ed Sheeran.
Amadea
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Precies
De acteur die Ron wemel speelt, zit inderdaad in de clip van Lego house dit is echter niet ed sheeran