Wie zet berichten op de officiële facebook van celebs?

Met zo blauwe vinkje, op facebook en met zo gezamelijke twitter zet een band zelf dingen erop of doet iemand anders dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is wel vaak dat de persoon het zelf doet. Het blauwe vinkje is een bevestiging om te laten weten dat ze het ECHT zelf zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar als je dan een gezamelijke twitter hebt of facebook zoals uhmm 1D of andere band?

Andere antwoorden (2)

Dat verschilt. De ene band doet het zelf, de andere band laat het doen door bijv. het management. Of de fanclub doet het. Het hangt ook af van de persoonlijke interesses. Als een bandlid graag twittert o.d. dan zal hij het zelf doen i.p.v. het te laten doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Veel beroemdheden hebben iemand in dienst die hun 'online' aanwezigheid 'managed'. Vaak is dat een PR-persoon die berichtjes post die leuk zijn voor de fans. Sommige beroemdheden doen het ook helemaal zelf, omdat ze het te leuk vinden om uit te besteden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ow oke dankje, dan vraag ik me af of my favo band het zelf doet of iemand in dienst heeft, denk toch zelf zag een foto dat ze op twitter zaten achter hun laptop, maar kan ook hun prive twitter zijn als ze die hebben.