komt de one direction film in alle bioscopen?

Toegevoegd na 22 minuten:
want de bioscoop bij mij in de buurt heeft er nog geen melding van en wel van een film in september weet iemand wat van wolff bioscopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

ALLE bioscopen zal niet gebeuren, er zijn bioscopen die zich niet op dit soort films richten maar omdat het gegarandeerd een kaskraker zal worden met al die meiden die meerdere keren willen gaan zullen alle gewone grote bioscopen deze film laten zien ja.

Met een beetje googelen vond ik al dat ze op veel plekken worden laten zien.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In alle pathe bioscopen wel maar in de andere weet ik het niet