Zijn er nog Justin Bieber spullen bij de Claire's?

HeyHey

Bij de Claire's waren er altijd Justin Bieber spullen nu van 1D
Mijn vraag zijn er ook nog Justin Bieber spullen?

Xxx wanhopige belieber

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Bij de Clare's in rotterdam niet meer, ben er eergister nog geweest..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2 weken geleden waren de jb artikelen wel al in de aanbieding (in die rekken van 50 procent korting) misschien dat er nog ergens een verdwaald artikel ligt.. Ik zou het zowiezo aan een medewerker vragen
Ik weet niet waar je woont maar in de prijsmepper zijn heel goedkope dingen van JB te koop in Bergen Op zoom