Hoe zit het met Wibi Soerjadi?

Altijd waneer ik Wibi Soerjadi op tv zie dan vraag ik me af van is hij nou zo wereldvreemd?
Met name waneer het over sex of vrouwen gaat dan kun je, je lol niet op bij het zien van zijn reaktie.
Hij is als ik me niet vergis 41 en heeft al een huwelijk achter de rug.
Hoe kan het dat hij dan zo giechelend etc reageert op bv het woordje tiet??
Vind zijn muziek overigens heel mooi en het lijkt me ook een heel aardig persoon daar niet van.
Maar ergens ben ik nieuwgierig naar waarom iemand zo doet/is ondanks ervaring?

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik vind hem overigens juist erg leuk in de zin van dat hij zo 'anders' overkomt.
En het stoort me totaal niet, integendeel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind hem echt niet wereldvreemd. Vind je die gasten van Oh Oh Gerso, of hoe dat ook heten mag, dan normaal?
Ritsuka
12 jaar geleden
wat is daar mis mee? hij is hooguit een beetje preuts, en daar is ook niks vreemds aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ehm nee, als dat tenminste die barbie achtige dame met aanhang is?
Ik vind het een intelligente man en bewonder hem ook.
Juist omdat hij zo 'niet doorsnee' overkomt vind ik dat geweldig.
Alleen waneer het onderwerp sex aan de orde komt dan zie je hem dubbel liggen van het lachen en vroeg me af hoe dat zou zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je zijn huis wel eens gezien?
Helemaal in Disney-style.
En allemaal van die grote Disney poppen en knuffels.
Hij is volgens mij gwn een 'groot kind'.En een beetje verlegen.
Ik hou trouwens niet van dat soort muziek hoor.
Maar in interviews(zowel bladen als tv) valt dat huis mij altijd zo op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hi Karena, ja idd zij huis of beter gezegd landhuis is idd opvallend;-)
Hij doet me ook ergens een beetje aan Michael Jackson denken.

Het beste antwoord

iedereen is toch anders?gewoon een verlegen, ietwat wereldvreemde kinderlijke man denk ik. heeft ook zijn charme vind ik, weer eens wat anders dan bijv de Jokertjes van deze wereld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kun je hem het beste zelf vragen maar ik denk dat hij uitgezonderd zijn muziek, een beetje in de kinder jaren is blijven hangen.