Weet iemand waar Dolf Wouters en Gijs Stavermans zijn gebleven?..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zijn met het Circus mee!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is rolf wouters
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En Gijs Staverman... ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beroemdheden?????
Antoni
11 jaar geleden
Presentatoren van televisieprogramma's (Rolf Wouters) en van radio- en televisieprogramma's (Gijs Staverman).

Het beste antwoord

Rolf Wouters is sinds 2005 niet meer actief op tv. Hij schijnt tegenwoordig ondernemer te zijn op het gebied van marketing, internet en design. Geen onlogische stap, want voordat Wouters op televisie verscheen, werkte hij in de reclame.

Gijs Staverman is actief in zijn bedrijf Staverman Studios. Dit is een productiebedrijf dat zich toelegt op nieuwe media. Hier worden AV-producties, fotoshoots en radiocommercials bedacht en geproduceerd.

Toegevoegd na 41 minuten:
Staverman presenteert ook iedere werkdag tussen 10:00 en 13:00 uur een radioprogramma bij radiostation Q-music.

Toegevoegd na 51 minuten:
http://www.q-music.nl/page/gijs
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Thnks

Andere antwoorden (1)

Coen en Sander van Radio 3FM zijn vorig jaar lang op zoek geweest naar Rolf Wouters. Hij wilde niks meer met tv&radio te maken hebben maar kwam uiteindelijk toch aan de telefoon. Stond nog op Youtube: