Murphy's is toch in handen van Heineken?
Misschien weten hun meer...
Zal vast en zeker een model zijn :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Angelique...?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bedoel je deze of niet?

En zo niet, heb je dan niet een foto misschien? Misschien dat ik er dan herken..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij bedoelt het meisje dat te zien in op http://www.murphys.nl/

Toffe muziek op die site btw.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hmm dat plaatje laten zien zo werkt niet, dan maar zo. (zie link)

Wie het meisje is weet ik niet maar stuur een mail naar bcs@murphys.nl of stuur een brief naar: Murphy's Antwoordnummer 11669 1000 RA Amsterdam
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lijkt ze niet iets op die meid die ook in de Milner kaas reclame zat/zit?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze is het niet he? Of wel? lijkt er wel op..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Rachael Ray