Zijn er momenteel prijsvragen (of andere manieren) om een meet&greet met Cristiano Ronaldo te winnen?

Ik wil hem ZOOOO graag ontmoeten, maar altijd bij wedstrijden is hij heel snel weg, of is hij nog binnen of gebruikt hij een undercover route of iets.. Met andere woorden, ik zie hem nooit! Heb zelfs een keer 2 uur gewacht, wel een paar andere real madrid spelers gezien, maar hem niet..
Ik zou echt alles geven/doen om hem te mogen ontmoeten.. Maar op de één of andere manier lukt het steeds niet..
Nu is mijn vraag dus of er prijsvragen of iets dergelijks zijn om een meet&greet met hem te winnen?
Is er misschien een site met alle openstaande prijsvragen voor meet&greet's met bekende mensen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Als het goed is regelt PES elk jaar een meet and Greet met Ronaldo en je krijg gelijk een kleine training erbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat moet je daarvoor doen dan? Gewoon pes spelen?
Antoni
10 jaar geleden
Wat is PES?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Pro Evelution Soccer.. Voetbal-spel voor op de Playstation..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
The competition will consist of a skill based, treasure hunt mechanic. Participants need to find special URL’s hidden throughout the PES online world – on the website, Facebook, Twitter and YouTube.
The URL’s are represented by a graphic icon/image. Once you’ve found these and clicked on them, you will be directed to the competition page of the PES website.
Once on the competition page, you will be met with a congratulations message and instructed to enter your contact details for the prize draw. Sorry dat het in he Engels is maar dit kon ik vinden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm oke ja ik speel geen pes, alleen fifa dus dat gaat hem niet worden..
Toch bedankt voor de moeite