Waarom is John Lennon vermoord?

Wat was Chapman zijn motief en hoe kon hij zo koelbloedig een einde maken aan het leven van zijn idool?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom al die foto's?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
....echte fan...

Het beste antwoord

maar tijdens zijn pleidooi deed Chapman eindelijk uit de doeken waarom hij de Beatle in 1980 heeft vermoord. Chapman: "Ik dacht niet helder. Ik heb de verschrikkelijke beslissing gemaakt om iemands leven te beeindigen uit egoisme. Ik wilde door het vermoorden van John Lennon iemand worden, maar in plaats daarvan werd ik alleen maar een moordenaar. En moordenaars zijn niemand."
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje laat dan...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de info, alleen jammer dat het rechtstreeks van een site is gekopiëerd.
Chapman is en blijft een echte loser.