Hoe heet de fan naam van Lady Gaga?

Hoi ik heb een vraag ik ben een enorme fan van Justin Bieber en Lady Gaga.
Maar als je een justin bieber fan ben dan zeg je "belieber".
En hoe zeg je dat dan als je een lady Gaga fan ben
want bij jaden smith zeggen ze jadenator.

Dus ja hoe zeg je dat dan van lady gaga?

alvast bedankt xx

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ze noemer haar little monsters

Antwoorden (7)

Als je fan bent van Lady Gaga heet je een ''Little Monster''. Gaga zelf is ''Mother Monster''.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ben je een GigaGaga.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als fan van Lady Gaga ben je niet zomaar een fan, maar een 'little monster'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaga ;) zeg je dan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zegt geen Gaga of GigaGaga of al die onzin, je bent dan een Little Monster of Monster. Want Lady Gaga zelf is de Mother Monster. Dit kun je ook opzoeken op haar twitter, want als ze het over haar fans heeft noemt ze ze altijd Little Monsters of Monsters. :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
meestal 'monster' of 'little monsters'
je ziet het meestal wel bij haar Twitter staan als ze iets aan fans tweets
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lady GaGa noemt haar fans 'Little Monsters' en Gaga noemt zichzelf 'Mother Monster'. (Ik zelf ben ook een Belieber! :))