Aan de foto's is het wat lastig te zien, want ze zien er best wel redelijk keurig uit, maar het schijnt officieel toch echt een punkband te zijn. Uit America....tja......punk voor de muziek dan zullen we maar zeggen, want de echte punktijd ligt natuurlijk alweer een heel tijdje achter ons.

Volgens Wiki spelen ze alternatieve rock en punkrock.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Nee ze zijn punk en in mijn ogen commerciele punk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Punkrock zou ik zeggen. Een slechte vorm ervan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Greenday is een pure rockband en niet zo'n bijzondere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Punkrock met een behoorlijk vleugje sellout... ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Greenday wordt vaak gerekend tot het punkrock genre.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet zeker dat Billy Joe vindt een jonge emo publiek makkelijker om muziek te verkopen aan dan versleten punk duffers die zijn met Green Day.