Wie vind jij de meest omhoog gevallen Nederlander

wie word door iedereen de hemel in geprezen en goed gevonden terwijl jij al die kwaliteiten niet ziet.
neem nou chantal janzen bah ze kan leuk zingen maar dat is het voor mij ook wel, en iedereen praat er maar over alsof ze geweldig is, en ik zie dat niet. met wie heb jij dat

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Politicus: Geert Wilders: gaat nooit in discussie, wordt uitsluitend populair door zijn poulistisch gedrag en one-liners/taalgebruik. Mag het ook een zanger zijn: Martin Buitenhuis van ''Van Dik Hout". Moeilijke liedjes, slecht gezongen. Joop van Tellingen en andere paparazzo, omdat ze alleen maar bekend zijn omdat ze bekende mensen fotograferen. Hoe makkelijk kan het toch zijn om BN-er te worden. Toegevoegd op 25-05-2009 19:24:38 poulistisch = populistisch (het is geen kippengedrag als je begrijpt wat ik bedoel)

Wat mij betreft wint Gordon! Allereerst omdat hij zich onnodig laagdunkend kan uitlaten ten opzichte van anderen. Verder kan hij nogal grof zijn en daar zelf het hardst om lachen. En ten slotte... Het songfestival was in zijn beleving al helemaal gewonnen. De toppers bliezen hoog van de top. Trots dat hij was dat hij het liedje zelf had bedacht... wat ook niet zo bleek te zijn. Hij heeft het in mijn beleving het meest hoog in zijn bol.

Esmee Denters. Ik heb niks tegen haar persoonlijk, maar er zijn honderdduizenden zangeressen, die net zo zingen als zij en haar nieuwe single (Outta Here) is er één van 13 in een dozijn.

Jort Kelder is omhoog gevallen.

Jan Mulder. Die wordt steeds genoemd als expert op alle gebieden. In Barend en van Dorp en de wereld draait door, maar ik zie dat niet zo. Hij heeft wel een mening overal over maar soms slaat het echt nergens op.

Gordon inderdaad, maar verder komt wat mij betreft 90% van de BN'ers in aanmerking voor deze titel. Pretentieus talentloos geneuzel, en vooral gek op zichzelf.

Ik kom even niet op een 'Bekende Nederlander' wel op een 'Bekende Limburger'... Het ex-vriendje van Chantal Janzen;-)

Jantje Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen

Carlo Boszhard. Omhoog vallen begint de laatste tijd voor mijn gevoel. Was eerst 'gewoon' en leuk, adrem. De laatste tijd vind ik hem in toenemende mate arrogant over komen. Jammer!

Lucille Werner`: zij denkt dat ze intelligent,gevat,komisch is maar.......

Ha, die Bailey; Datzelfde heb ik met Wendy van Dijk.

Balkenende.

Johan Derksen van RTL Voetbal. Die man denkt echt de wijsheid in pacht te hebben. Arrogante bal. Ook kan ik me in toenemende mate ergeren aan Nico Dijkshoorn, "Huisdichter" van de wereld draait door. Het gebeurt maar zelden dat ik één van de dingen die hij "gedichten" placht te noemen echt leuk vind. Koploper is en blijft echter Gordon, maar die is hierboven al uitvoerig genoemd.

je vraag bekijkend en voelend of ik deze vraag kan beantwoorden... Ik ken geen enkele Nederlander die niet omhooggevallen is, geen enkele... De antwoorden hierboven gegeven beperken zich tot het publieke vlak en dan ook nog op de televisie, en daar is er geen enkele die een ego heeft dat nederig is... Dus ik kan geen enkele Nederlander vinden die niet omhooggevallen is... En op het moment dat je boven het maaiveld uitkomt in Nederland wordt je afgeschoten, want je wordt met boven het maaiveld uitkomen meteen doelschijf/schietschijf... Kijk maar eens naar Yomanda... En niet meteen gaan schieten op dit voorbeeld, maar heel even doorlezen wat ik probeer te zeggen... Zij is wel iemand die zich het lot aantrekt van mensen die iets mankeren, die haar leven ten faveure van mensen gesteld heeft om ze te helpen... (of dat lukt of de motieven daartoe, daar heb ik het niet over)... Maar dat is wel wat ze deed, avond aan avond... En ze werd afgeschoten, keer op keer, maar ze ging door, liet zich niet uit het veld slaan... In de medische wereld zijn de hulpverleners fantastisch beschermd, tot het medische tuchtcollege toe, dat vooral de medici beschermt en als er een echt totaal de plank misslaat een berisping krijgt... Waarom is dat zo goed afgeschermd? omdat je met zaken omgaat die zeer heftig kunnen zijn en ook heel vies (weet even niet precies hoe dat te zeggen)... Yomanda moet dat allemaal zelf oplossen en wordt niet afgeschermd... En je hoort nooit de goede zaken, alleen maar de slechte... Iedereen maakt missers... Hij die dat niet doet, werpe de eerste steen... Dus zonder ook maar iets inhoudelijks te zeggen over wie dan ook, vind ik bijvoorbeeld Yomanda een van de weinige niet omhoog gevallen Nederlanders... Oh ja nu komt er nog een... Ayaan Hirshi Ali... Die is ook niet omhoog gevallen... Ik nam de vrijheid om de minst omhoog gevallen exemplaren te laten zien ipv de hele grote meute...

Wouter Bos, een populistische nitwit die onze economische systeem eerder opblaast dan verder helpt.

Rita Verdonk En ik ben geen linkse rakker, maar dat hoeft ook niet om aan dat geval een hekel te krijgen.

Ik heb dat met Anouk, haar Engels is super slecht, dus ze kan beter in het Nederlands zingen, misschien klinkt dat wat beter!

Gordon,dit zondere enige twijfel!

gordon en heel veel voetballers (van die macho's die zichzelf belangrijk vinden) sommige vind ik wel sympathiek maar andere zijn echt van die domme sukkels die denken dat ze goed zijn

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100