Erich von Däniken heeft vele vrienden. Hier volgen er enkelen:
Utz Uttermann alias Wilhelm Roggersdorf. Hij herschreef het eerste boek nadat von Däniken veroordeeld was tot 4 maanden tuchthuis.
Roland Emmerich, Walter Ernstig en rockzanger Florian Ast
Hij is getrouwd met Eslisabeth Skaja.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je 'vriend' bedoeld als in: 'lid van de vriendenkring' dan komt daar niet één naam speciaal boven drijven. Wellicht kun je dan wat meer over de context van je vraag vertellen zodat een gerichter antwoord op je vraag mogelijk wordt.

Wanneer je 'vriend' bedoeld als 'partner van', dan moet je weten dat Erich von Däniken sinds 1960 is getrouwd met een vrouw: Elisabeth Skaja

Hij heeft één dochter: Cornelia (1963), en 2 kleinkinderen.