Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Rookt en zuipt koningin Beatrix echt zoveel?

De Roy van Zuydewijn, ooit getrouwd met de Nederlandse prinses Margarita, gaat tegenwoordig wel vaker tekeer tegen de koninklijke familie. Hij beweert dat Beatrix veel drinkt en rookt.

Mijn oren stonden te klapperen toen ik dit hoorde.

Heeft iemand bewijs dat dit echt zo is?



http://www.nieuwsblad.be/Article/Detail.aspx?articleID=gkfu3b4c

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

"van horen zeggen liegt men het meest"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eens met koninginne dag toen ze in onze plaats was, was er een bepaalt restaurant afgehuurt waar een vriendinnetje van mij werkte. de koningin en haar gevolg hadden pauze van ong 45 minuten waarin ze 8 sigaretten zou hebben gerookt.
ach het zijn ook maar mensen.
wist je trouwens dat ze ook poepen enzo. ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het zou kunnen, maar de bron is van dien aard dat ik er niet veel van geloof. Kereltje is ernstig gefrustreerd en heeft volgens mij een behoorlijke aanleg tot paranoide schizofrenie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja en...

Laat de koningin lekker roken en zuipen. Dat doen wij ook...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je snapt het principe van mijn antwoord neem ik aan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Wat mij betreft het beste antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel...
Ik heb de koningin nog nooit zien roken of drinken maar het lijkt me echter best aannemelijk dat ze dat in haar prive leven doet. Ze weet dan wel goed te verbergen dat ze rookt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat kun je toch zo zien, maar we mogen dat niet toegeven dat het zo is, omdat het een publiek geheim is...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is een mens van vlees en bloed.
Als zij wil roken en drinken, gaat ze wat mij betreft haar gang maar, ik heb er geen problemen mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeveel, weet ik niet. Maakt mij ook helemaal niks uit. Als zij wil zuipen en roken, moet ze dat lekker doen. Is toch haar goed recht? Als een ander het mag, waarom zij dan niet? Daarnaast heb ik er ook geen last van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb daar ook totaal geen problemen mee. Vind het wel een grappig beeld, Bea op het balkon in haar paleis, pyama aan, gekke sloffen aan, een goeie whiskey in haar ene hand en in de andere een sigaretje!! Dat is toch ook voor een koningin even lekker relaxen!!???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Jinx;

Valt mee hoor; mij zuipt ze nog steeds niet onder tafel. Roken kan ze wel best, maar met Cohiba's legt ze het toch tegen me af.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het zijn bijna net echte mensen! Wie weet, rookt ze wel af en toe een blowtje ^^

Ik zou als koningin ook af en toe in de fles gaan hangen en stoom willen afblazen denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding