Waaraan is Ramses Shaffy overleden?

Ik hoorde zojuist op de radio dat hij overleden is... Maar waaraan is hij eigenlijk overleden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

slokdarmkanker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zag hier al dat hij in een rolstoel zat bij een Paul de Leeuw afelevering van laatst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dus hij is overleden aan een rolstoel??? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paul de Leeuw is soms idd wel verschrikkelijk,maar nou ook weer niet zo erg dat je er aan overlijdt!
De laatste jaren van zijn leven verbleef hij in een verzorgingshuis en raakte hij in verval. In mei werd bekend dat hij slokdarmkanker had. Eind oktober nam de zanger in museum Beeld en Geluid in Hilversum nog een dubbel-dvd met zijn werk in ontvangst. Hij was slecht bij stem, maar nam als vanouds plaats achter de vleugel, voor zijn laatste optreden. Dinsdagochtend overleed hij op 76-jarige leeftijd in Amsterdam.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Z'n (prachtige) levensstijl!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ramses Shaffy had ook veel verschijnselen van de ziekte van Korsakov.