In welke SF serie had Linda Hamilton een rol?

Welk seizoen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beauty and the beast... Daar ken ik haar van. Samen met die grote man in t riool... Vond ik zon mooie serie. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Terminator met arnie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow ja die ook, maar das een film
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas, maar beide bedoel ik niet. Ze speelde in een SF serie, zoiets als Galactica of Star trek. Weet niet meer welke serie het was, en in welk seizoen...
Amadea
12 jaar geleden
Helemaal met je eerste reactie eens, Nanda!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow die man heette vincent... Vond het echt zo mooi. Heb er vaak bij zitten huilen hoor. Zulke series zijn er niet veel meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Was een mooie serie ja, maar nee, ik heb er niet bij zitten huilen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zat ze in Battlestar Galactica.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je man of vrouw conan? ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Man
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat verklaart t al ;-) en nee ik zeg niet dat alle vrouwen jankers zijn, maar ik in elk geval wel. Mannen doen dat toch niet zo snel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps, foutje, ze zat niet in Battlestar Galactica. Alleen in Terminator en Beauty and the Beast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was er ook gek op en heb onlangs de complete serie besteld en bekeken en ik blijf het leuk vinden,alleen deel drie dat niet meer in Nederland is uitgezonden vind ik weinig aan,de afloop vind ik niet leuk.

Antwoorden (2)

De Terminator-reeks als Sarah O'Connor. Maar ook in Batman Beyond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van de serie "Beauty and the Beast" ken ik haar. Die dateert 1987-1990. Maar dat was geen science fiction. Misschien bedoel je dan "Buzz Lightyear of Star Command", die 2000-2001 speelde. Daar sprak zij in 2000 driemaal de stem van Dr. Furbanna.
Amadea