Wat is de release date van Lady Gaga's parfum?

Ben wel benieuwd naar haar parfum.
Er kwam vorig jaar al uit dat er nogal vreemde ingredienten inkomen (ga ik maar niet opnoemen), maar ik ben nou wel benieuwd wanneer hij uit komt.
Weet iemand al iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja wat komt erin?

Het beste antwoord

Als je er eens een kwartiertje voor gaat zitten, en je googelt wat heen en weer, dan kom je er al snel achter dat er honderden berichten zijn (van 2010 en 2011) die melding maken dat die parfum er gaat komen, maar dat er helemaal niets te vinden is dat die parfum er al IS.

Eerst zou die parfum (ik zal de ingredienten ook maar niet noemen) "little monsters" heten (naar het koosnaampje voor haar fans) en later "Monster".

Het feit dat je nu nergens kunt vinden dat die parfum te koop is, en ook dat Coty Inc. die naam in november 2011 nog niet kon bevestigen, duidt erop dat dit niets meer is dan een publiciteitsstunt. Je maakt mij niet wijs, dat als zo’n grote luchtjes-firma een commercieel succes ziet, in het uitbrengen van zo’n parfum, ze na bijna 2 jaar nog totaal niets op de markt hebben gebracht. (het contact zou al in november 2010 getekend zijn).

Kortom: dit is een leuk zoethoudertje voor de fans. Het is voor artiesten vaak belangrijk dat fans een beetje in onzekerheid verkeren, en dat zij onderling de kwestie uitvoerig bespreken. Een artiest waarover wordt gepraat is nu eenmaal belangrijk. De kans lijkt mij groot dat er over een tijdje wel een andere parfum komt, maar dan zonder die ingredienten, met een andere naam, en zonder al die publiciteit vooraf.

Deze site heeft het ook al over een "grapje"
http://www.grazia.nl/tag/parfum/

en hier zijn nog 2 andere links, die (naar mijn mening) in de richting wijzen van een publiciteitsstuntje.

http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/article/detail/3022020/2011/11/08/Lady-Gaga-komt-met-monsterlijk-parfum.dhtml

http://exposingthetruth.info/lady-gagas-house-of-blood-monster-perfume/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoop in elk geval dat er een luchtje komt, maakt niet uit wat er in zit

Andere antwoorden (1)

Dat is volgens mij nog niet bekend. Wel heeft lady gaga getweet dat ze een fotoshoot voor de parfum heeft gedaan. Dus misschien komt de parfum dit jaar?