hoe oud moet je zijn om acteur/actrice te worden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (4)

Daar zijn geen leeftijdsgrenzen voor. Er zijn al acterende kinderen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okee dank u wel en weet u misschien ook waar je kan beginnen met acteren? ;)
Powergen
12 jaar geleden
Acteerschool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je laten inschrijven bij een castingsbureau,dan kan vanaf elke leeftijd.
Als je jonger dan 16 bent moet je wel je ouders meenemen.
Castingsbureau kunnen je een rol in een reclamespotje bezorgen en met veel geluk een rolletje in een serie/soap op TV(zoals GTST).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies!:)
Maakt helemaal niets uit, er zijn acterende peuters tot acterende opa's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@bugsbunney

Inderdaad er staat geen leeftijd voor, het ligt er aan wanneer je 'ontdekt' wordt.
In de USA zijn moeders die met hun baby's naar 'agents' gaan en dan uiteraard hopen dat hun 'mooiste baby ter wereld' gekozen wordt !

Antwoord : Er zijn al acterende baby's !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je jezelf of je kind inschrijft bij zo'n bureau dan heb je de kans eruit gepikt te worden als ze zoeken naar een bepaald persoon. Je moet net geluk hebben. Het maakt dus niet uit hoe oud je bent, als je maar iets hebt wat zij willen hebben.