Geeft Alain Clark ook eigen concerten?

De concerten die ik heb gevonden zijn alleen concerten waar Alain clark "Onder andere" zingt. Weet iemand dus of hij ook concerten geeft van hem zelf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij maakt ook albums dus hij zal vast en zeker ook concerten geven!

Antwoorden (2)

HIj speelt vooral veel in het buitenland, maar ook op North Sea Jazz en Bavaria Open Air. Op zijn website vind je zijn agenda voor de komende maanden, er staan weinig tot geen "solo-optredens" tussen. Afgelopen vrijdag wel in Bloemendaal, maar daar heb je dus niets meer aan. Wellicht dat je via zijn management aan de meest actuele gegevens kunt komen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Op de site van zijn management b2music: klik Alain Clark aan, daar staat informatie op over zijn concerten en optredens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt er wel op dat hij op 8 oktober samen met het Metropole Orkest een unieke orkestrale uitvoering zal verzorgen van zijn beste repertoire in de Heineken Music Hall. Zo te zien speelt hij dan alleen zijn eigen muziek en zijn er geen andere artiesten.

http://www.alainclark.nl/news/2011/06/10/alain-clark-gaat-unieke-samenwerking-aan-met-het-m/