De nieuwe single 'This is it' van Michael Jackson zou u al eens eerder gehoord kunnen hebben. Paul
Anka schreef het nummer reeds in 1983 en wou een duet opnemen met de 'King of Pop'. Volgens
geruchten zou Jackson de opnames gestolen hebben en nu brengt de platenfirma de single uit.

Het nummer werd uitgebracht om er Michael Jackson postuum eer mee te bewijzen, maar Anka had het nummer in 1990 al verkocht aan Safire. Anka zou nu 50% van de opbrengsten van de single krijgen en daarmee is deze ruzie in de kiem gesmoord .

Of het allemaal waar is......??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zijn nieuwste CD? of de radio?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Michael Jackson schreef dit nummer in 1983 met Paul Anka. De artiest Safire bracht het nummer eerder uit onder de titel I Never Heard.