wat vragen de volgende grote dj's per uur draaien?

Headhunterz, Armin van Buuren en Afrojack?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Sta er niet raar van te kijken als je voor bijvoorbeeld Armin van Buuren je al gauw 10.000 euro voor een uurtje, anderhalf uur moet neertellen. Hoe groter de naam(sbekendheid), hoe absurder de bedragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat destijds eens uitgebreid opgezocht, (in 2006) en heb nooit specifieke bedragen gevonden.) Ik herinner me dit soort bedragen -rond die tijd- eens tijdens en interview voor ID&T magazine Je zult je voor moeten doen als iemand die bijv Armin van Buuren wil boeken, bij diens management, om eens wat betere inzichten te krijgen voor diens tarieven per uur / evenement, afhankelijk van draai / speeltijd van het optreden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal een heel stuk meer zijn dan 10.000 euro. Voor Pinkpop 2010 heeft Rammstein gespeeld, gedurende +/-1.5 uur. Hiervoor is door de organisatie 1.000.0000 euro neergelegd. Nu is dit natuurlijk een andere genre, en ander soort optreden, maar geeft wel een idee van de grote bedragen die hier spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.000 euro is behoorlijk aan de lage kant inderdaad.

Andere antwoorden (1)

Het juiste antwoord is: hangt er van af.
Je zult geen lijstjes vinden van top acts. Die hebben een manager die kijkt naar de reisplanning, de naamsbekendheid van de gig, de mogelijkheden van promotie en nog een aantal variabelen.
De 10000 euro per half uur is een aardige richtlijn, maar als jij Armin van Buuren in een boerenschuur wilt laten optreden op 31 december, dan krijg je een ander voorstel dan als je hem zijn nieuwe plaat kunt laten pluggen in een top disco in LA.