Wat is er bekend over het veranderen van de huidskleur van Michael Jackson?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er is bekend dat die steeds lichter werd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
flauw :P

Het beste antwoord

Micheal Jackson had de huidaandoening vitiligo.

"Bij deze ziekte verdwijnt alle pigment uit (delen van) de huid, waardoor witte vlekken ontstaan en blootstelling aan direct zonlicht makkelijk tot verbranding leidt. In Jacksons privédomein zou een crème zijn gevonden die de huid lichter moet maken. Het is niet duidelijk of de crème van Jackson is geweest, maar volgens velen zou Jackson het hebben gebruikt om de overgebleven donkere delen van zijn huid te verbleken om zijn ziekte minder te laten opvallen."

Toegevoegd na 42 seconden:
Meer over Vitiligo:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar de min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top, bedankt voor je antwoord.