Is er bij madame tussauds al een beeld van josje bij de beelden van k3? of is die van kathleen er nog steeds?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Ben er vorige week nog geweest maar heb geen beelden van de dames gezien hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Direct nadat bekend was geworden dat Kathleen de bekende Vlaamse meidengroep K3 ging verlaten, haalde in Amsterdam Madame Tussauds haar beeld tussen de andere twee uit. Je kon tussen ze in gaan staan om een foto te maken.
Er is helaas geen bericht te vinden of er inmiddels van Josje een wassen beeld gemaakt is.
Amadea
12 jaar geleden
Toen ik eergister in madame tussauds was heb ik geen beelden van k3 gezien, die hadden ze daar weggehaald. Volgens mij is er geen beeld van josje