Waar vind ik het (persoonlijke) emailadres van de componist Hans Zimmer?

Hij schrijft filmmuziek, gamemuziek e.a.

Wil hem een interessant voorstel doen. Gaat over het maken van een film.

Verder geen vragen stellen a.u.b., gaat puur om zijn persoonlijke emailadres, dus niet om zijn fanmailadres.

Degene die het kan vinden krijgt 10 punten.

Toegevoegd na 6 uur:
Inmiddels hebben we zijn privé gegevens weten te bemachtigen, wel via een lastige omweg en diverse telefoontjes naar het buitenland, maar het is gelukt. Ga de vraag sluiten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kan niemand vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kan je niet zomaar vinden, 9/10x is het ook een emailadres die naasten van hem beantwoorden als hij zelf te druk heeft en doen als hem voor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kan je lang zoeken. Beroemdheden zetten hun emailadres nooit openbaar, omdat ze dan een stortvloed krijgen aan mails.

Antwoorden (2)

Dat gaat niet lukken op zijn website staat:

Hans Zimmer and other composers from Remote Control do not accept demos or unsolicited audio/video material. Please, don't ask us how to contact them either.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Componisten als HZ kosten geld, en niet zo'n beetje ook. Tonnen. Op het moment dat jij HZ wilt vragen voor een film, dan zul je toch echt met dat soort bedragen rekening moeten houden. Het zou best kunnen dat je zo'n bedrag hebt, dat kan niemand hier weten, maar gesteld dat je dat bedrag hebt, dan is 't wat vreemd dat je GoeieVraag nodig hebt om achter z'n mailadres te komen. :-)

Kortom, HZ is ook niet op z'n achterhoofd gevallen, hij weet ook wel dat er honderdduizenden zijn die hun demo aan 'm willen laten horen, in de hoop dat ze toe mogen treden tot zijn Zimmerschool. Die gaat in geen honderd jaar z'n privé-email online zetten.

Bovendien, waarom heb je persé HZ nodig? Om z'n naam? Of om de muziek die hij maakt? Als 't louter om 't laatste gaat: er zijn honderden, duizenden klonen van hem die precies hetzelfde maken, zelfs in Nederland.. heck, ik zou 't zelf kunnen. Het bijzondere aan HZ is niet zo zeer de muziek die hij maakt, maar de verandering die hij in het genre 'filmmuziek' heeft veroorzaakt en hoe de filmindustrie daarmee omgaat. De klassieke scores van mensen als John Williams lijken tegenwoordig wat minder gangbaar te worden, en veel films neigen naar de Zimmer-sound te gaan, ook wel bekend als Mediaventures/Remote Control. Erg bekend, doch beperkt gewaardeerd omdat zijn klonen meestal wat inspiratieloos werk leveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een stom antwoord. En wat als wij nou een budget van 750.000 euro ter beschikking hebben? En ga me niet vertellen wat een filmproductie kost. Daar weet ik alles van. Zit echt niet op dit soort 'wijze' antwoorden te wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blaaskaak
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, goed idee van je. We gaan het proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo zo.. wat een woorden voor iemand die - of all places - GoeieVraag gebruikt om 't privé-adres van een Hollywood-celeb te vinden.. :-) Maar, volgende week staat er vast een vraag op GV als "Ik wil een film maken, ik zoek Harrison Ford voor de hoofdrol, weet iemand wat z'n privé-telefoonnummer is???!111!111"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In ieder geval geleerd dat je dit soort vragen hier niet moet stellen. Was ook wel dom van me he. Maar we zijn inmiddels een stap verder en het emailadres is idd niet te traceren op het internet. Ik laat de zoektocht dan ook verder over aan collega's.