waar is die zanger van Boyzone aan overleden?

Ik ben geen fan en volg het allemaal niet maar zie nu al 2 dagen dat er een zanger van Boyzone is overleden...waaraan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (8)

Hij is gestorven aan een natuurlijke dood, dus waarschijnlijk een hartstilstand (volgens het nieuws).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat er wel drugs aan te pas zijn gekomen aan zijn natuurlijke dood... Maar zeker weten doe ik dat niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Valt me van je tegen, Xinix.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom skusme,we weten toch allemaal,dar zulke mensen een ander leven leiden dan wij "gewone"burgers en dat het gebruik van drugs meer regel dan uitzondering is!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
''zulke mensen'?''.. mannen? zingende mannen?, mannen in een boyband..WAT bedoel je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naatje houd je nu niet van de domme,dat staat je niet en dat ben je ook niet! Daar bedoel ik popartiesten mee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
héél veel sterren sterven rond die leeftijd..reden is drugs.
hij had vocht in zijn longen, waarschijnlijk is ie gestikt in eiegen braaksel. hij lag voorover met zijn kont omhoog in een kussen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat ik gehoord heb was het een longembolie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
volgens mij was dat vandebroecke. Een vlaamse wielrenner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat was inderdaad (met hoofdletter!) VandenbroUcke.
goeie vraag haha! zyn sporen van thc in zyn bloed gevonden,denk dat zyn heftige uitgaansleven meespeelt.weet jy het antw op myn goeie vraag? ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is gestorven in zijn eigen braaksel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja ze zeggen t niet, maar eh...ibiza is toch echt een party- eiland, met véél party-drugs..en hij was echt wel te jong voor een natuurlijke dood.

Toegevoegd na 15 minuten:
vaak wordt drugs, als oorzaak verzwegen omdat men dat toch liever privé houdt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er werd zelfs gesproken van een zuippartij van acht uren.