Waarom verdienen beroemde mensen veel meer geld dan wij?

Waarom verdienen beroemde mansen veel meer geld dan wij ze zijn tog ook normale mensen dan wij mijn ouders moeten dan eigenlijk ook miljoenen verdienen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet normaal om beroemd te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bijvoorbeeld zangers, acteurs en musicalsterren werken echt heel erg hard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow, bouwvakkers, stratenmakers, verpleegsters en zoveel anderen werken ook hard.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow, je hebt gelijk maar niet harder als bijv een groenteboer (5 uur op 12 uur slapen ) en die verdient nog geen 1 tiende van een echte wereldster
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha 7 sec te laat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikkenieweten = + èn Groot Gelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een echte wereldster meemaakt is niet te vergelijken met een groenteboer xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verdienen of betaald krijgen (?)

Antwoorden (7)

Nee, ze hebben een reden om beroemd te zijn. Bijvoorbeeld omdat ze goed kunnen zingen, als jouw ouders dat ook kunnen verdienen ze ook veel hoor, dat zijn talenten die bijna niet voorkomen en stel je voor, je verdient een miljoen met je talent en een miljoen met bijv. bij de gemeente afval rapen. Dan zouden mensen met talent ook slechtere banen nemen, daarom is het dat als je ergens talent voor hebt het goed verdient, bijna niemand kan het.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat bijv een zanger concerten geeft waar veel mensen komen een deel van dat geld gaat naar die gene
Als je een eigen succesvolle bedrijf hebt dan krijg jij al et geld en geeft de lonen en betaalt de elektriciteit etc dan heb je nog veel geld over
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat beroemde mensen heel ander werk doen dan jouw ouders. Als je beroemd bent, lever je een hoop geld op en je levert een hoop privacy in, waar wel iets tegenover moet staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat mensen willen betalen om naar hen te kijken/luisteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft echt niet beroemd te zijn

Stel jij vind iets uit wat verdomd handig is voor iedereen het kost je €1 je vraagt €4 nou dan begin je met familie verkoop gaat goed misschien lokale supermarkt je maakt wat geld je doet nationale televisie reclame. Het geld loopt nu binnen en je zet uit naar andere landen uiteindelijk heb je er 20 miljoen verkocht iedereen heeft er 1 jij bent stinkend rijk en niemand weet wie je bent

Het punt is als heeeeel veel mensen iets van je willen uitvinding of talent en ze betalen er allemaal voor wordt jij rijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit licht aan vraag en aanbod.
Er zijn bijvoorbeeld maar weinig mensen die goed kunnen sporten/zingen/dansen in vergelijking met mensen die kunnen stratenmaken, verplegen. etc.. omdat er weinig van deze mensen zijn is men ook berijdt om er meer voor te betalen. net zoals kaviaar duurder is dan melk omdat kaviaar "zeldzamer" is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel: beroemde mensen doen iets voor honderdenduizenden mensen, zo niet voor miljoenen mensen, en jou ouders niet. Als jou ouders iets zouden doen voor miljoenen mensen, die er dan ook voor willen betalen, dan zouden zij net zo veel verdienen. Het is een kunst om zo een grote groep mensen aan te spreken met iets wat je doet.