Hoe heet deze cabaretier?

Hoe heette die cabaretier die is overleden op het podium? Hij had altijd zo'n rood hoedje op.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dat is Tommy Cooper.

Toegevoegd na 1 minuut:
Cooper overleed aan een hartaanval tijdens een live optreden op ITV in het programma "Live from Her Majesty's". Midden op het podium zakte hij voor het oog van duizenden kijkers in elkaar en viel de gordijnen in. Het publiek dacht dat het bij de show hoorde en lag nog vele seconden lang krom van het lachen. Alleen de zoon van Cooper begreep direct dat dit geen onderdeel van de show was. Cooper werd met spoed naar een ziekenhuis gebracht, maar bleek bij aankomst te zijn overleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tommy cooper