Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom gaan er veel mensen als ze beroemd zijn naar Hollywood of L.A.?

waarom gaan mensen die beroemd zijn of beroemd willen worden naar hollywood of los angeles etc.?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Omdat dat het Mekka is van de film industrie, als je het daar maakt is de kans het grootst dat je wereld beroemd wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ wereldberoemd,
Nu staat er iets veel leukers (lees maar), maar ik denk niet dat je dat bedoelt. :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich leuk als je " wereld " beroemd wordt :) maar ik bedoelde idd wereldberoemd, al denk ik dat je 1 van de 5% bent die het opvalt. :-) Bedankt voor de verbetering.
Daar zitten bijna alle grote studio's en productie maatschappijen. Het is handiger om ergens te gaan wonen dan elke dag 100 kilometers te reizen.

Vergelijk het met een studentenstad, als er ergens universiteiten staan, staan er naast of in de buurt studenten flats en studenten huizen, toeval? Ik denk het niet.

Toegevoegd na 12 minuten:
100=honderden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat ze daar nog beroemder kunnen worden, dan willen ze daar bijv. een film maken en een amerikaanse film wordt natuurlijk meerdere keren bekeken dan een nederlandse film
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding