Dat je absoluut geen privé leven meer hebt. Naar de efteling met je gezin, met vrienden naar de stad, uit eten,overal wordt je aangesproken en lastiggevallen. En als je eens een keer zegt: nu even niet, ben je gelijk arrogant en heb je kapsones.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel BN'ers zoeken juist de drukte op om herkend te worden.
Amadea
12 jaar geleden
Hoe kom je daarbij, ikkenie? Het lijkt mij dat dit eerder het geval zal zijn met mensen die wénsen BN'ner te worden...
Dat is voor iedereen verschillend: geen privacy, dat weet je tevoren, maar of je dat van te voren in kunt schatten hoe dat echt is. Wat mij veel erger lijkt is dat je bij alle goede doelen acties op moet draven, of je nu wel of niet achter dat doel staat. En zitting moet hebben in allerlei panels, of zo nodig ineens moet leren schaatsen en dan toch voor gek staat op het ijs.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je 'moet' geen zitting hebben in panels. Veel BN'ers willen zoveel mogelijk op tv komen en als het moet ook op de schaatsen. Denk nu niet dat ze dat nadelig vinden.
Amadea
12 jaar geleden
Ken jij zo'n BN'ner persoonlijk, ikkenie, dat je zo negatief hierop reageert?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is altijd zo geweest. In vroeger tijden waren het o.a. Gerard Cox en Joke Bruijs die met elk spelletje op tv meededen. De 'artiesten' van nu laten ook geen kans liggen om over een rode loper te kunnen flaneren omdat ze weten dat het daar barst van de fotografen en cameraploegen.
En ja, ik ben in het artiestenwereldje 'werkzaam' geweest en ken veel van die gasten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Amadea: ik ben het helemaal eens met ikkeniewete: de BN-ers raken verslaafd aan de aandacht, het streelt hun ego, dus zoveel mogelijk met je kop in beeld. Ik ken er maar weinig die de verleiding kunnen weerstaan niet aan die poespas en egotripperij mee te doen.
anneliez
12 jaar geleden
En daarom heb ik het niet in me om een bn-er te worden. (bovendien kan ik niet schaatsen ;))
Je wordt overal lastig gevallen of gestalkt door fans.
et is moeilijk om de liefde van je leven te behouden want met geld koop je alles en iedereen.
Zelden dat iemand die beroemd is een echte liefde vind.
Er zijn altijd personen die op jou geld uit zijn.

Toegevoegd na 46 seconden:
EEn echte liefde vind en ook houd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er wordt altijd over jou geroddeld.
12 jaar geleden
Dat men vaak denkt dat het je aan komt waaien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1. Je weet niet of je vrienden echt zijn of dat ze alleen bevriend met je zijn omdat je beroemd bent.
2. Je wordt gehaat door een groot aantal mensen mensen.
3. Je kan niet naar buiten met vrienden/familie zonder dat er fans/paparazzi achter je aankomen.
4. Als je een hond hebt kan je die hond niet eens normaal uitlaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals anderen al zeggen: geen privacy meer. Verder is het ook nog zo dat je een heel hectisch leven leidt. Er zit totaal geen regelmaat in. Je moet ook veel reizen. Ook is het moelijker om je familie te zien omdat je dan heel vaak onderweg bent. En je kunt niet zomaar meer terug. Je kunt niet zomaar zeggen: "Ik stop met zingen en wil dan ook met rust worden gelaten!" want dan word je niet zomaar met rust gelaten. Je blijft voor altijd bekend, je naam zal nooit meer van internet verdwijnen. Of je nou maar één album hebt uitgebracht of maar in één film hebt gespeeld, je zult altijd bekend blijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de paparazzi je hebt bijna geen privacy meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit waren de negatieve kanten die ik kon bedenken:
1. Het is minder makkelijk om "normaal" over straat te kunnen zonder herkent te worden.
2. Het is niet altijd leuk om allemaal gemene roddels die niet waar zijn over jezelf te lezen, (natuurlijk kan er ook in een tijdschrift staan hoe geweldig je bent.
3. Als je eenmaal beroemd bent kan je niet in 1 keer van af komen en zeggen: "vanaf nu ben ik niet meer beroemd"
4. Op hyves kan je heel veel berichten van fans krijgen waardoor je die samen met de berichten van je "echte" vrienden verwijderd.
Maar vergeet niet dat er ook een heleboel positieve kanten aan beroemd zij zitten!