Wat doet Yolanthe Sneijder als werk?

Ik weet niet echt hoe ze nu heet.. Maar is ze bn-er om het bn-er zijn of heeft ze ook een vaste baan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Decoratiemateriaal?

Het beste antwoord

Ze heet Yolanthe Cabouw van Casbergen, en is met name bekend geworden door haar verkering met Jan Smit (zanger).
Verder heeft ze geacteerd, en is ze heel moot, en presentatrice van diverse tvprogramma's.

Toegevoegd na 54 seconden:
"moot"moet natuurlijk "mooi" zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf de naam verkeerd spellen en dan ook nog een link toevoegen waarin de naam goed gespeld wordt. Dan verdien je een dikke -1 :P

Andere antwoorden (3)

Ze is presentatrische van oa het spel zonder grenzen.
Ik heb wel gehoord dat ze nu weg gaat bij de tros en bij een andere zender gaat werken.

Toegevoegd na 47 minuten:
presentatrice
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze is momenteel bezig om door te breken in italie. Ze heeft geen vaste baan ze maakt daar gebruik van manlief omdat hij daar voetbalt. Ze heeft diverse opdrachten zoals modellenwerk en diverse presentatie klusjes. Je kan haar vergelijken met Sylvie Van de Vaart die doet hetzelfde in Duitsland en Engeland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi zijn xD