Ik ben een fan van Nick en Simon,en wil het liefst alles hebben wat met hun te maken heeft.Maar mijn ouders verbieden me het,wat nu?!

Ik heb nu een Kussen & een zelfklevende poster van hun..en een stuk of 14 posters en ik baal dan ook als er geen poster in een tijdschrijft zit van hun..Maar ik wil dus een Dekbed overtrek kopen maar dat mag niet van mijn ouders want die zeggen Dat is zonde van je geld, en dan denk ik echt zo van Hallo! het is toch MIJN geld?!
En mijn kamer wordt nu verbouwd en ik mag dus mijn posters niet meer ophangen (Ik was best boos)..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan ga je toch gewoon over op Justin Pieper?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, wrm posters? Denk je echt dat ze je kamer komen bekijken?
Ik geef je ouders gelijk, zonde can r geld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, tuurlijk denk ik dat niet..Maar posters zijn leuk om naar te kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je ouders wat meer zouden mee mogen gaan met jouw idee. Als ik je naam zo lees zou het misschien helpen als je een wat minder groot ettertje voor ze bent ;-) . Maar oké, uiteindelijk beslissen je ouders, dus als je nu al weet dat ze niet van mening zullen veranderen, kun je je er maar het best bij neerleggen, anders verspeel je zoveel energie die zich omzet in negatieve gevoelens zonder dat je er voordeel uit zal halen. Accepteren hoort ook bij het leven, ook als het soms anders gaat dan jij zou willen. That's life :-) .
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wist even geen andere naam;),Zo een grote etter ben ik niet!, Van mening veranderen ze ooit nog wel,als ze snappen dat ik ook ouder wordt;)
een tattoo mocht ik ook eerst niet en die heb ik nu voor mn verjaardag gekregen. ik heb 2 piercings.. de 1e had ik met mn broers (nu ex) vriendin laten zetten daar waren ze niet zo blij mee..maar geen 3 weken later mocht ik al een andere..
Ik heb 2 eendjes,waarvan ze eerst het niet wilde en toen ze die kleine pulletjes zagen toch wel..dus;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus al met al krijg je toch merendeels je zin :-) Dan zou het ook geen kwaad kunnen om een keer nee te accepteren en wie weet draaien ze net als met de tattoo en piercing ook hier nog bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,kan...ik mag wel 1 poster op hangen..daar hebben ze speciaal van die doorzichtige staafjes voor gekocht om hem recht te houden (mee gekregen bij een signeersessie 8D) maar ik heb dus nogmeer posters..nog een stuk of 15 ofzo..en op mn vorige muur had ik maar een klein stukje muur gebruikt..(ik plakte alles vet dicht naast elkaar)
en dat vonden ze goed & nu opeens niet meer

Het beste antwoord

mag je de posters ook niet inlijsten, of met gummie op de muur plakken, wat de muren dus niet beschadigt?
Wil je het dekbed van je spaargeld kopen, of van geld dat je zelf hebt verdiend of gekregen, in het laatste geval vind ik dat jij gelijk hebt, buiten dat heb jij recht op een eigen plekje in huis, een plek waar jij je prettig voelt en tot rust kan komen. En buiten dat, jij mag toch ook niet meebeslissen hoe zij hun slaapkamer inrichten?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk tenminste iemand die het me eens is!
Ik heb bij een signeersessie een poster mee gekregen,en daar hebben mijn ouders van die staafjes voor gekocht om aan op te hangen en hem netjes te houden, & ik had al van dat gummie gebruikt,maar dat ging vlekken op mijn posters en was best vet (van de action)..
Nee niet van mijn spaargeld..Maar wel raar..want ik mag wel een sleutelhanger bestellen en een singel cd..maar dat is bij elkaar 10 euro
Maar dat dekbedovertrek ik ook wel bijna 40 euro..maar okej..het is wel mijn geld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar de bouwmarkt of de bruna, daar hebben ze ook spul om posters op te hangen en anders fotolijm, dat rubbel je er zo vanaf. Ik blijf erbij dat jij recht hebt op je eigen plekkie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben het met je eens!;)
ja ik ga al van dat Pritt buddy's kopen..

Andere antwoorden (5)

Tikkie flauw he, maar ik zou er niet telkens over zeuren, dat werkt averechts. Je moet eens iets aardigs doen zoals vaatwassen/grasmaaien of zo, dan als ze goed geluimd zijn en pas als je kamer klaar is, voorzichtig vragen of een postertje mag, je hangt hem zo op dat de muren niet beschadigen, enz.. Gaat vast lukken, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zeur niet steeds. Maar ik mag wel een poster op hangen..Maar niet alles want anders vinden ze het zonde om daar mijn kamer voor te behangen
Indien je met JOUW geld dingen wil kopen die je ouders uiteindelijk in andere vorm voor je willen betalen......Heb je wellicht geld over, of te veel. Stel dan even voor om je hele verbouwing dan maar te betalen! Aan de andere kant snap ik je ouders idd niet, als jij graag in een onverbouwde Nick en Simon kamer wil bivakeren. Zou ik van dat verbouwings geld voor mijn eigen hobby`s gebruiken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,dan betaal ik het echt zelf wel..
Ik had op mn oude behang allenmaal teksten geschreven.dus op nieuw behangen was wel nodig;)
Frimu2
12 jaar geleden
Je ouders willen je proberen een ordelijk / opgeruimd leven mee te geven. En je te leren geld nuttig te besteden.
Stel eens voor om laten we zeggen dat jij voor 3 posters lijsten koop. En dat je ouders de plaats bepalen om ze op te hangen. Lijsten zijn namelijk niet echt mode gevoelig en later wellicht weer door te verkopen. Uiteindelijk zit het FFan zijn... in je hoofd, en ben je echt niet minder Fan als je een postertje of dekbedje meer of minder heb.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,dat snap ik..maar van die posters uit tijdschriften ga ik echt niet inlijsten hoor...gebruik wel buddy..ik lijst alleen foto's in;)
Frimu2
12 jaar geleden
Ja van die tijdschrift posters is idd niet zo`n goed plan om in te lijsten. Misschien is het wel leuk om hier een soort prikboard voor te kopen ....Of te maken. Indien je een handige vader heb zou je hem een beetje kunnen vleien of hij dit misschien kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan dat zelf ook wel maken hoor;) Ben best technisch, mijn moeder zegt ook best vaak..'Meid je had en pikkie moeten hebben,Je kan het nog beter dan je broer!' Op mijn vorige behang had ik van dat buddy van de action..maar dat ging vlekken op de muur en op mn posters :( & ze vinden het rommelig staan..Ook al had ik wel heeeeel veeeeel posters toen,maar nu ik wil alleen die van nick en simon op hangen en dan mag dat niet..
Zeg tegen je ouders dat je eigen weg wil gaan. en dat je over je eigen verdiende geld mag kopen wat je wil, maar let op het kan zomaar zijn dat je er later spijt van krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.misschien waren ze vroeger ook ergens fan van en dat mocht ook niet van hun ouders (jou opa en oma)
ik noem het geen wraak, maar willen ze het terug doen.
en reageren ze het een beetje op jou af.
2.het kan ook zijn dat je ouders nick&simon niet zo leuk vinden, en het daarom wilen verbieden dat je nog fan van hem bent, wat natuurlijk onmogelijk is een echte fan blijft een fan!
3.je kan aardige dingen voor je ouders bijvoorbeeld, meehelpen met afwassen, als jullie geen vaatwasser hebben.
of strijken+meehelpen met schoonmaken in het huis.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.Dat weet ik niet of hun ergens fan van waren
2.Dat klopt,maar Nick & Simon The American Dream vonden ze helemaal geweldig. Maar ze vinden Nick en Simon idd niet zo leuk nee. Het woord 'Boerenklungels' & 'HaringHappers' valt hier vaak als ik muziek luister.
3. Dat doe ik al genoeg ;),Ik sta elke avond af te wassen. en strijken doen we hier niet;)
zet dat dekbedovertrek en andere spulletjes, bovenaan je verlanglijstje voor verjaardag,of sinterklaas, of kerst kado, doe posters in een mooie map, kies er een of 2 uit en lijst ze in en wissel ze dan om de zoveel tijd..hang inderdaad niet je hele nieuwe verbouwde kamer vol.houd het rustig.
Ik had vroeger(55 jaar geleden,was ik 10)ook posters op mijn kamertje, en dat mocht al van mijn ouders, iedere tiener heeft dat,maar als jij het nu bescheiden houdt, denk ik niet dat je ouders er een probleem van moeten maken. vraag hen is hoe hun kamer er uitzag op die leeftijd.
geluk ermee.