Ja, absoluut.
12 jaar geleden
Tuurlijk, ze heeft zo veel Grote hits, ze staat altijd centraal in het hollywood nieuws en deze opmerkelijke artiest gaan we niet snel vergeten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, net als micheal jackson
Hij is ook nog groots
Lady gaga heeft ook iets 'anders' en MJ had dat ook, zij zal dus ook groots blijven

Maar Madonna is nu nog de queen of pop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een groot fan van haar dus bevooroordeeld
Maar ik vind van wel...waarom
Haar muziek is zeer divers,daarnaast schrijft ze alle songs zelf,kan en zingt ze ook alleen mega goed live.
Is en blijft apart en opmerkelijk en heeft ze een mega warm imago naar haar fans toe

Toegevoegd na 40 seconden:
Oja daarnaast was haar show The Monsterball Tour een bijzonder gave show

Toegevoegd na 3 uur:
Overigens het is wel de media,die haar zo neer zetten
Lady gaga bestempeld haar zelf niet zo en is een fan van Madonna zelf.

Lady gaga staat wel voor een nieuwe revolutie met haar muziek ,die staat voor gerechtigheid en gelijkheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lady gaga is nu beroemd, en ze maakt leuke muziek. Maar of dat allemaal lang gaat duren weet je natuurlijk nooit. Ik denk dat op dit moment Madonna toch echt the queen of pop is. Kijk alleen maar eens hoelang zij al aan de top staat, en hoeveel hits zij gehad heeft. En ..... In de (vroegere) tijd van Madonna moest je bv veel meer cd's verkopen voor je een gouden of platina plaat kreeg. Mensen moesten er moeite voor doen om het aan te schaffen. Is met Itunes nu toch een stuk eenvoudiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee madonna is de queen of pop.
maar lady gaga zou wel geschiedenis schrijven, dat zeker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Madonna bleef ook lang populair en vond zich telkens weer uit. Kylie Minogue was een tijdje populair, raakte daarna in de vergetelheid (midden jaren '90 speelde ze nota bene nog een bijrolletje in de C-film Biodome) en vond daarna haar carriere weer uit. Hetzelfde overkwam Tina Turner die na een paar keer een pak slaag van Ike gekregen te hebben geen hit meer scoorde totdat haar carriere in de jaren '80 weer vaart kreeg. Het kan verkeren dus. Kans is groot dat we nog jaren van haar zullen horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben bang van niet. Tegenwoordig is de jeugd snel uitgekeken op hits en nieuwe dingen, Het is anders dan de jaren 80. Alles gaat sneller en het zijn minder grote hits. Er staat binnenkort weer een andere Lady G. klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu is ze de queen of pop maar dat duurt hoogstens nog 2jaar, ik heb gehoord dat haar haar helemaal om zeep is door al die verschillende kapsel en producten die ze erin doet en binnen een paar jaar is ze ook weer wat ouder en zal ze minder aantrekkelijk zijn ( voor de jeugd )