is bekend of doris day ziektes heeft, en staan er nog nummers of concerten gepland

Toegevoegd na 13 minuten:
Is het ook mogelijk om contact op te nemen. Ik ben 15 en erg fan van haar en ik zou haar graag eens willen zien nu ze nog bij ons is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Doris Day werd op 3 april 1924 als Doris Mary Ann von Kappelhoff geboren. Zij is nu dus 87. Een leeftijd dat je niet meer optreedt....
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
afgezien van Jopie Heesters 100+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en Rita Reys, die in december haar 87e verjaardag hoopt te vieren en nog frequent optreedt!
Ik kan me een programma herinneren bij ned 1, 2 of 3 waarin ze op bezoek gingen bij haar. Even zoeken op uitzending gemist,het staat er vast nog wel op.
In dat programma vertelden ze dat ze ergens ver afgelegen woont en niet meer met fans praat en optreedt.
Ik hoop dat je het kunt vinden!:)