Wat zijn de voorwaarden om op the walk of fame te komen?

Bijvoorbeeld: dat je tien jaar succes moet hebben (gehad), nog leven, en ook buiten Amerika bekend moet zijn. Bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

De commissie die erover beslist heet de Hollywood Chamber of Commerce.
Iedereen mag nominaties insturen en in juni ieder jaar beslist de commissie wie het worden.
De criteria:
- wat iemand heeft bereikt
- minimaal 5 jaar beroemd
- een belangrijke bijdrage aan de gemeenschap
- de beroemdheid moet aanwezig willen zijn bij de onthulling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog even een aanvulling op het vorige antwoord: het kost je ook nog wel even 30.000 dollar...