Wat vind jij de beste comeback allertijden?

Soms hoor je of zie je van bepaalde artiesten of popgroepen jarenlang niets. Dat kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld persoonlijke problemen van de artiest(en). Na jaren worden ze opeens weer succesvol. Wat vind jij de beste comeback allertijden? En wat de slechtste? Van wie had je eigenlijk niets meer willen horen?

Picture for question
Antoni
15 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

Kylie Minogue.
Maar ik ben ook heel benieuwd hoe de "nieuwe" Michael Jackson gaat zijn. Als hij qua performance, zang en populariteit weer hetzelfde bereikt als vroeger, dan zal hij zonder twijfel de beste comeback allertijden zijn. Maar ik moet het nog zien, ik kan me nu niet eens voorstellen dat hij in staat is om een hele show vol te houden met zang en dans gezien zijn lichamelijke gesteldheid.
Wat betreft comebacks die ik niet zou willen horen: eigenlijk geen. Als ik kijk naar die artiesten die dan inmiddels een stuk ouder zijn vind ik van die comebacks best aardig, zolang het maar van tijdelijke aard is. Dus meer om nostalgische redenen een paar optredens en vooral niet de pretentie hebben om weer net zo goed of succesvol te worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Tina Turner en niet Heintje Davids!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De allerslechtste comeback is denk ik toch wel The Knight Rider. Heeft echt niets met de goeie ouwe Michael Knight te maken. Verder wel een humoristische serie :p
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Judas Priest met hun nummer Loch Ness waren 30 jaar aan gewerkt was!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De beste comeback op muziekgebied vind ik de Eagles met Hell Freezes Over.
Glen Frey: "Just for the record, we never broke up. We just took a fourteen year vacation.”
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Phil Spector, eerst de wall of sound om uiteindelijk met een laatste "bang" toch nog flink in de publiciteit te komen. Of het nou een ontzettend naar verhaal of niet maar het zet sex, drugs and rock'nroll toch weer op de kaart.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het concert van Led zeppelin in Engeland
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tina Turner na haar harde scheiding van Ike, fenomenale vrouw...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De comeback van Elvis Presley in 1968. Na door o.a. de Beatles naar de achtergrond te zijn gedrongen, kwam hij via een spetterende show weer op een weergaloze manier terug.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De allerslechtste comeback ooit is er een op het sportgebied vind ik; na een pauze van een jaar nam Bjorn Borg weer het houten tennisracket te hand, terwijl de tegenstander wel met de techniek mee was gegaan. Erg triest om te zien was dat om de beste speler ooit zo af te zien gaan.

Zowel AC/DC, Metallica en Guns 'n Roses hebben afgelopen jaar weer voor het eerst sinds jaren een sterk album uitgebracht. Voor mij telt dat wel als een goede comeback.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat het is geweest weet ik niet, maar wat het gaat worden denk ik wel: Michael Jackson. Zijn optredens in Londen die stuk voor stuk uitverkocht raakten(terwijl het er toch 50 zijn), het enorm harde werk wat hij er tot nu toe aan heeft gehad, de manier waarop er over het album gepraat wordt, over hem als persoon. Yes, I'm sure it's gonna be big, really, really big