Waar betaalt Johan Vlemmix alles van?

Die man verzint altijd wel weer iets om in de aandacht te komen, kan me zo voorstellen dat dit vooral geld kost en niets oplevert. Iemand een idee waar hij het allemaal van betaalt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (2)

Ik geloof dat ik ooit gehoord heb dat hij een zakenman was en erg rijk geworden is en nu renteniert.

Toegevoegd na 7 minuten:
Nog gevonden:
Vlemmix was onder meer handelaar in tweedehands auto's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nergens meer van want hij is aan de grond. Johan Vlemmix zit in grote financiële nood. Daarom verkoopt hij de hele inboedel van Paleis Soestdijk II in Eindhoven.

Niet alleen de meubels, maar ook twee auto's, twee scooters, een motor en twee fietsen zijn in de aanbieding. Het pand aan de Marconilaan wil Vlemmix verhuren. Zijn huis in het Gelderse Huissen gaat in de verkoop.

Vlemmix zegt zich zorgen te maken. De feestneus vindt het moeilijk om hardop te zeggen, maar geeft toe dat het financieel 'best wel een beetje bergafwaarts' gaat. "Met carnaval heb ik bijvoorbeeld niet één betaalde opdracht gehad", zegt Vlemmix. "Dit doet heel erg zeer."

Een grote strop voor Vlemmix was zijn eigen televisiestation. Hij had het hele 'paleis' volgehangen met camera's om daar zijn eigen online reality show op te nemen. Na tegenslag op tegenslag trok hij vorig voorjaar alweer de stekker uit dat project.