Was Michael Jackson de biologische vader van zijn kinderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.9K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
denk ut
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor. Zeker niet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag. Dat vroeg ik me ook altijd al af...

Het beste antwoord

Michael Jackson zou niet de biologische vader van de kinderen zijn en Debbie Rowe, die de twee oudste kinderen van de King of Pop op de wereld zette, niet de biologische moeder.

TMZ meldt dat de drie via ivf zijn verwekt.

TMZ baseert zich op ingewijden die 'nauw betrokken' waren bij de geboorte van Michaels kinderen. Zij vertellen dat de King of Pop nooit sperma heeft gedoneerd voor zijn kinderen en Debbie Rowe, Michaels tweede vrouw, geen eicellen.

De verpleegster zou als draagmoeder hebben gefungeerd en daar dik voor betaald hebben gekregen.

Draagmoeder

Jacksons jongste kind, de 7-jarige Prince Michael II, werd op de wereld gezet door een onbekende draagmoeder. Volgens de entertainmentwebsite wist de draagmoeder niet dat het kind naar de King of Pop zou gaan.

Drie dagen na de bevalling zou een advocaat van Jackson het kind hebben opgehaald in het ziekenhuis.

Onbekend is of de King of Pop zelf eicel- of spermadonoren gekozen heeft, mogelijk wist ook Jackson niet wie de biologische ouders van zijn kinderen zijn. Volgens TMZ staan de regelingen rondom de geboorten wel allemaal op papier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dat kan onmogelijk. Want de negroïde kenmerken zijn sterker dan de blanke. Dus als hij biologische kinderen had gehad, dan waren die niet blond geweest. Dat hijzelf door een huidziekte lichter van kleur was geworden deed daar niet toe.

Toegevoegd na 1 uur:
Het schijnt dat Arnold Klein, de dermatoloog van Michael Jackson, de biologische vader van diens kinderen is.
Amadea