Hoe veel vraagt iemand

Hoeveel euro vraagt Justin bieber of THE black eyed peas per uur

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je? voor optreden of sex?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je ze wilt inhuren, laat je droom dan maar varen!
het zal zeker weten een bedrag rond de 1000 euro zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ hierboven: zet daar maar eens een nulletje bij, mischien wel 2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik wil kan ik ben multi multi miljoaner
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ik wil kan ik iedereen inhuren

Antwoorden (3)

Zal rond de 100.000 euro zijn denk ik. Ik weet bijvoorbeeld wel van de jeugd van tegenwoordig dat die 3000 euro vragen voor een kwartiertje. Dat zijn dan wel gewoon nationaal redelijk bekende artiesten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laatst kwam op het nieuws dat Rihanna 1000000,00 dollar (1 milioen) kreeg voor een optreden in Lybie,
Onze eigen Nederlandse Anouk vraagt al 80.000 euro per optreden...
Effe flink sparen dus! ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
deze artiesten verschillen in prijs door de volgende redenen:
* naar het buitenland vliegen moet worden betaald, reistijd word doorgerekend als uurloon.
* eigen band of niet.
* wel of geen playbacken.
* publiek (in een schuur vol met biersmijters is het duurder dan voor bijvoorbeeld unicef).
* wel of geen tv crew.

hier een prijslijst van een aantal artiesten waarvan prijzen bekend zijn.
van hoog naar laag

bon jovi = 850.000 tot 1.000.000 per uur
kylie minogue = 350,000 per uur
anouk = 50.000 - 80.000 per uur
alain clark = 32.000 per uur
di-rect = 16.500 per uur
frans bauer = 15.000 per uur
jan smit = 30 minuten voor 14.000
belle perez = 12.000 per uur
edwin evers = 11.000 per uur
frans duits = 30 minuten 7.000
ben saunders = 7.000 per uur
dean saunders = 3.000 voor 30 minuten
Jennifer Ewbank = 3.000 voor 30 minuten
3J's = 7.000 voor 30 minuten
gebroeders ko = 3.500 per 30 minuten