Komt er vanavond een programma over de beroemde Justin Bieber op de TV?

Mijn kleindochter had het er over. Is het waar? Op welke zender en hoe laat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die dude krijgt veel te veel aandacht voor niet kunnen zingen (in mijn opinie). Echt hoor >_>
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Foei, Moolkeesje! En dat nog wel op de verjaardag van mijn wandelende tak!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nog gefeliciteerd Sippel! Als ie ( de tak, niet JB) , in een glazen pot zit,kan hij misschien wel mee kijken, samen met het sesambotje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet alleen nog niet wat ik hem kado moet doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is een ticket voor Justin Biebers optreden niet wat?

Het beste antwoord

Vanavond wordt deze held geïnterviewd door Ivo Niehe in de TV-show. Ivo ondezoekt het fenomeen Biebermania. Gelukkig zit er een knop op mijn t.v.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij ook. Heb geen behoefte aan de inlegkunde van Ivo, noch aan een over het paard getild manneke.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Welk over het paard getilde manneke? Ivo of Justin?

Andere antwoorden (2)

ja dat klopt, in de tv show rond half 10 dacht ik op nederland 1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik hoop het niet:P anders gaat mijn tv kapot en daar is ie te duur voor:P