Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil mijn gratis gewonnen tickets van katy perry verkopen,is dit mogelijk? In de bijgekomen brief staat er dat de naam fictief is.

Ik heb kaartjes gewonnen bij de douglas, maar kan er zelf helaas niet meer heen. Ik wou iemand anders ermee blij maken en wil ze verkopen. Kan dit problemen opleveren? Op de kaartje staat : - de barcode geeft toegang aan een persoon, bij misbruik van duplicate of verkoop van dit tickett kan toegang worden geweigerd.
Maar in de bijgekomen brief staat er dat de naam fictief is, omdat de winners nog niet bekend waren. Kan ik dit ticket gewoon doorverkopen ? Ze weten ( neem ik aan ) toch niet dat ik de winnaar ben? Wie o wie kan mij helpen!
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een acteur is een fictief persoon hij speelt iemand die hijzelf niet is, dus kan iedereen op jou kaartje gaan. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als de naam fictief is, kan ook iemand anders gaan. :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JA dat is mogelijk. Als de kaarten niet persoonsgebonden zijn (wat in jouw geval zo is, omdat de naam fictief is) kan je ze gewoon verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je ze verkopen? Jij hebt ze ook gratis gekregen .... geef ze gewoon weg aan een paar goeie vrienden ...
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding