Ik wil mijn gratis gewonnen tickets van katy perry verkopen,is dit mogelijk? In de bijgekomen brief staat er dat de naam fictief is.

Ik heb kaartjes gewonnen bij de douglas, maar kan er zelf helaas niet meer heen. Ik wou iemand anders ermee blij maken en wil ze verkopen. Kan dit problemen opleveren? Op de kaartje staat : - de barcode geeft toegang aan een persoon, bij misbruik van duplicate of verkoop van dit tickett kan toegang worden geweigerd.
Maar in de bijgekomen brief staat er dat de naam fictief is, omdat de winners nog niet bekend waren. Kan ik dit ticket gewoon doorverkopen ? Ze weten ( neem ik aan ) toch niet dat ik de winnaar ben? Wie o wie kan mij helpen!
Bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Een acteur is een fictief persoon hij speelt iemand die hijzelf niet is, dus kan iedereen op jou kaartje gaan. Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als de naam fictief is, kan ook iemand anders gaan. :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
JA dat is mogelijk. Als de kaarten niet persoonsgebonden zijn (wat in jouw geval zo is, omdat de naam fictief is) kan je ze gewoon verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom zou je ze verkopen? Jij hebt ze ook gratis gekregen .... geef ze gewoon weg aan een paar goeie vrienden ...