Hoe heet de dochter van Elton John?

Toegevoegd na 3 minuten:
Elton John is in het bezit van een dochter, met behulp van een draagmoeder.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zoontje dus.

Toegevoegd na 6 minuten:
Zoontje dus.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die is nu al oud, tegen die tijd is dood waarschijnlijker..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kind is GEEN bezit.

Het beste antwoord

Weet wel dat zijn zoontje Zachary Jackson Levon Furnish-John heet..

Elton John (63) vader geworden
Er is een kindeke geboren op aard! Elton John is met kerst voor het eerst vader geworden. De 63-jarige zanger en zijn echtgenoot David Furnish kregen dankzij een draagmoeder een zoontje. Het jongetje heet Zachary Jackson Levon Furnish-John.

John en David zijn dolblij met hun kerstkind. In een verklaring laten ze weten: ,,Zachary is gezond en maakt het goed. We zijn overspoeld door geluk en blijheid door deze hele speciale gebeurtenis.”

Elton John probeerde eerder een weeskindje uit Oekraïene te adopteren. Dit mislukte echter omdat de zanger te oud werd bevonden en het land geen homohuwelijken erkent.

Toegevoegd na 34 seconden:
Bron: http://zwanger.blog.nl/draagmoederschap/2010/12/28/elton-john-vader-geworden-draagmoeder-zoon-zachary-jackson-levon-furnish-john
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een dikke +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En hoe is het met de moeder? Die is toch meer dan alleen een draagmoeder? Zij zal de eicel wel geleverd hebben. Ik word hier een beetje misselijk van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat fijn voor ze!! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misselijk, Ineke? Waarom? Weet jij dan iets over die draagmoeder dat de rest van de wereld niet weet, of zit je dingen te verzinnen om je misselijk over te voelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De draagmoeder an toch ook een donor-ei in zich hebben gekregen??

Andere antwoorden (1)

Een tijdje terug heeft ie als grap gemeld dat Lady Gaga zijn bastaard dochter is.