weet iemand waar de oorbellen van lorena te koop zijn die ringen met blauwe bloem eraan.

groote ringen met blauwe bloemen eraan die lorena in had bij dat blauwe jasje. weet iemand waar die te koop zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
in g.t.s.t

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Kimath
13 jaar geleden
wie is Lorena?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke lorena?? wanneer?
Kimath
13 jaar geleden
Er zijn veel mensen die Lorena heten, is het iemand van deze lijst? http://en.wikipedia.org/wiki/Lorena
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
n.a.v. je toevoeging.. welke aflevering? Hier kunnen we niet zoveel mee
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet welke je bedoelt, ik herinner ze nog goed. In de aflevering waar ze die oorbellen droeg, had ze de bloem bij buitenscènes aan de andere kant dan wanneer ze binnenscènes speelde. Elke keer wanneer ze buiten was, had ze de blauwe bloem aan de rechterkant en elke keer wanneer ze binnen was, aan de linkerkant (kan ook andersom zijn geweest, ze had ze in ieder geval niet altijd aan dezelfde kant)
Ga er dus van uit dat de buitenscènes achterelkaar zijn gemaakt en de binnenscènes op een ander moment.

Antwoorden (3)

Volgens het Elegirl forum kan je ze bij de HEMA krijgen. Er zijn kennelijk meer meiden naar op zoek.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze draagt ook vaak oorbellen van kuisemeisjes.nl (what's a name).

verder nog een discussie gevonden op het viva forum.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die oorbellen zijn te koop op kuisemeisjes.nl een ontwerp van gigi ravelli en marly vd velden. lorena en nina in de serie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op het viva forum is iemand die ze zelf nagemaakt heeft en ze voor een tientje verkoopt ;) succes