Welke bekende Nederlanders/politici/matigste mensen hebben hyves, die ze zelf beheren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zijn matigste mensen???

Antwoorden (3)

Nick en Simon, Jan Smit, Marco Borsato, Guus Meeuwis. Heb hun ook en bij de WWW van Nick en Simon staat vaak ook onder SK of NS (van Simon keizer en Nick schilder) en van de andere krijg ik ook gewoon berichten van optredens enzo. Jan Peter Balkenende heeft dacht ik ook zelf Hyves naar of hij er vaak op zit.......... Nou Nick en Simon in ieder geval wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beheerders van hyves hebben een speciaal wall of fame bij gehouden van hyves.
Hierin hangen kopieën van rijbewijzen, paspoorten en id-kaarts van de bn'ers.
Dit om nep profielen van de bn'ers tegen te gaan.

Hier hangen o.a. en die dus ook zelf hun hyves pagina's bijhouden:
- Femke Halsema
- Mei li Vos
- Wouter Bos
- Boris van der Ham
- Geert Wilders
- Armin van Buuren
- Saar van Koningsberger
- Esmee Denters
- Barry Paf
- Michiel Veenstra
- Jochem Meyjer
- Melody Klaar
- Gaite Janssen
- Rintje Ritsma
- Jan Smit
- Keane
- Ben Saunders

En nog veel en vele meer

Via de 2e bron staan een hele lijst met recente opdate's van bekende Nederlanders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lulul wang, als je haar toevoegt krijg je altijd een persoonlijk antwoordt.