Welke bekende persoon(acteur,artiest) heeft een huid probleem, of heeft een slechte huid?

Om beter te worden in bepaalde zaken modeleer ik soms van acteurs en artiesten die ik zie met veel zelfvertrouwen ik vroeg me dus af of er ook een bekende persoon is die een slechte huid heeft en dus een huidprobleem heeft zoals exzeem of iets anders...

Toegevoegd na 4 minuten:
Het moet iets zijn dat je aardig kan zien dus niet iets kleins zoals een puistje;...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Het beste antwoord

Hej! Ik heb gegoogled naar de foto van Cameron Diaz en kwam toen dit topic tegen. Hier vind je nog meer foto van celebs met een slechte huid.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

michael jackson had een groot huidprobleem

Toegevoegd na 7 minuten:
of moet het iemand zijn die nog leeft?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel iemand uit de oude doos, maar misschien heb je iets aan Saskia van Saskia en Serge. Zij heeft kennelijk vroeger veel acne gehad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even gezocht op afbeeldingen van Saskia, maar kennelijk is hier het fotoshoppen ook al doorgedrongen. Ze had vroeger echt een heel onregelmatige huid met heel veel littekens.
Jan-Jaap v/d Wal is zeker niet hetgeen jij bedoelt?
jack spijkerman
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De actrice cameron diaz heeft in interviews wel eens gezegd dat ze een erg slechte huid heeft, en dat ze zich ervoor schaamt, maar dat de makeup haar er zo vlekkeloos uit laat zien op tv en in de bladen. Misschien kun je eens een naturelfoto van haar googlen. En bedenk, zelfs mooie mensen zitten elke dag te poepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk gezegd denk ik dat de meeste acteurs huidproblemen hebben als gevolg van de vele make-up die ze gebruiken. Kijk maar een naar die foto's van als ze gewoon boodschappen aan het doen zijn, velen hebben dan een heel onregelmatig huid met puisjes en vlekken enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gordon, die heeft zo'n schilferziekte
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
psoriasis
Die filmrecensent met de moeilijke naam : René Minoch, of zoiets. Die heb ik ooit een keer van nabij en ongeschminkt gezien, en hij heeft een (sorry, rotwoord....) pokdalig gezicht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Julio Iglesias. Let maar eens op. Hij draait de slechte kant van zijn gezicht altijd weg van de camera/
13 jaar geleden
Seal (zanger), Tatjana Simic (is onzeker over litteken op gezicht) Ik noem nu dan wel littekens en geen onderhuidse huidproblemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Victoria Beckham
Amy Winehouse,ook niet zo heel gek.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bryan Adams
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alicia Keys

Veel bekende mensen hebben last van een problematische huid.. wat wil je als je elke keer weer een dikke laag make-up moet dragen.. dat kan natuurlijk nooit goed zijn voor je huid!

Op deze site (belachelijk trouwens dat zoiets bestaat) zijn er meerdere beroemdheden met acne o.i.d. te spotten..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joyce De Troch