Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke bekende persoon(acteur,artiest) heeft een huid probleem, of heeft een slechte huid?

Om beter te worden in bepaalde zaken modeleer ik soms van acteurs en artiesten die ik zie met veel zelfvertrouwen ik vroeg me dus af of er ook een bekende persoon is die een slechte huid heeft en dus een huidprobleem heeft zoals exzeem of iets anders...

Toegevoegd na 4 minuten:
Het moet iets zijn dat je aardig kan zien dus niet iets kleins zoals een puistje;...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hej! Ik heb gegoogled naar de foto van Cameron Diaz en kwam toen dit topic tegen. Hier vind je nog meer foto van celebs met een slechte huid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (14)

michael jackson had een groot huidprobleem

Toegevoegd na 7 minuten:
of moet het iemand zijn die nog leeft?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wel iemand uit de oude doos, maar misschien heb je iets aan Saskia van Saskia en Serge. Zij heeft kennelijk vroeger veel acne gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb even gezocht op afbeeldingen van Saskia, maar kennelijk is hier het fotoshoppen ook al doorgedrongen. Ze had vroeger echt een heel onregelmatige huid met heel veel littekens.
Jan-Jaap v/d Wal is zeker niet hetgeen jij bedoelt?
jack spijkerman
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De actrice cameron diaz heeft in interviews wel eens gezegd dat ze een erg slechte huid heeft, en dat ze zich ervoor schaamt, maar dat de makeup haar er zo vlekkeloos uit laat zien op tv en in de bladen. Misschien kun je eens een naturelfoto van haar googlen. En bedenk, zelfs mooie mensen zitten elke dag te poepen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerlijk gezegd denk ik dat de meeste acteurs huidproblemen hebben als gevolg van de vele make-up die ze gebruiken. Kijk maar een naar die foto's van als ze gewoon boodschappen aan het doen zijn, velen hebben dan een heel onregelmatig huid met puisjes en vlekken enzo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gordon, die heeft zo'n schilferziekte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
psoriasis
Die filmrecensent met de moeilijke naam : René Minoch, of zoiets. Die heb ik ooit een keer van nabij en ongeschminkt gezien, en hij heeft een (sorry, rotwoord....) pokdalig gezicht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Julio Iglesias. Let maar eens op. Hij draait de slechte kant van zijn gezicht altijd weg van de camera/
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Seal (zanger), Tatjana Simic (is onzeker over litteken op gezicht) Ik noem nu dan wel littekens en geen onderhuidse huidproblemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Victoria Beckham
Amy Winehouse,ook niet zo heel gek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bryan Adams
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alicia Keys

Veel bekende mensen hebben last van een problematische huid.. wat wil je als je elke keer weer een dikke laag make-up moet dragen.. dat kan natuurlijk nooit goed zijn voor je huid!

Op deze site (belachelijk trouwens dat zoiets bestaat) zijn er meerdere beroemdheden met acne o.i.d. te spotten..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Joyce De Troch
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding