Hoe krijg ik mijn Windows Live Messenger 9.5 terug?

Heb net de nieuwe MSN gedownload genaamd ''Windows Live Essentials 2011''. Echter is dit een verschrikkelijke ... versie en wil graag de oudere versie 9.5 terug. Kan het alleen werkelijk nergens vinden op internet in het Nederlands. Heb ook nog overal gekeken op mijn computer of ik nog de oude setup kon vinden. Ook geen resultaat. Ik wil absoluut de Nederlandse versie want dat werkt gewoon lekkerder. Iemand een idee hoe ik weer aan de Nederlandstalige Windows Live Messenger 9.5 kan komen? Bedankt!

Toegevoegd na 3 minuten:
* Zie net dat er ook een Windows Live Essentials 2010 schijnt te bestaan. Ik bedoel in ieder geval de versie die afgebeeld staat op de foto. Als deze niet zichtbaar is, kun je de foto opzoeken op Google.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

volgens mij kan dat niet! Nieuwer kan wel maar oudere versies niet!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst alles verwijderen en dan deze installeren

http://www.messmotions.nl/msn9.0.php