Wat is hedendaags de vervanger voor een PDA?

PDA zijn oud, bijna niet meer te verkrijgen en zeer beperkt in aanbod en fabrikant.
Maar wat kom hiervoor nu in de plaats.
Heb nu zelf de smartphone Nokia N97 mini, maar dit is absoluut geen PDA. Veel te weinig contacten kan je hierin kwijt en lang niet alle informatie voor en contact. De agenda is waardeloos, in vergelijking met de PDA. Ook hierin geen koppeling met contact, historie, repeatfunctionaliteit, enz.

Welke modern product heeft nu een goede PDA functionaliteit, vergelijkbaar met de specifieke PDA's?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Eigenlijk is er niet echt een vervanging. Mijn collega heeft laatst een onderzoekje gedaan omdat haar PDA de geest gegeven had. Blackberry en iphone kwamen als de beste vervangers naar boven. Uiteindelijk is het een iphone geworden, welke zeer goed bevalt, zoals ik vrijwel elke dag mee mag maken.

Ga dus een blackberrie kopen, zodat je je collega's niet elke dag gaat vertellen hoe geweldig een iphone wel niet is ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik zou een ipod touch of ipad proberen.
Ookal zijn die nogal duur, anders noet je een ipad clone van samsung, galaxy pad ofzo dacht ik,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Blackberry smartphones!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goede andriod phone! Hierin kun je sowieso al heel veel informatie kwijt maar je kunt ook synchroniseren met gmail. (zowel contacten als mail als agenda). Gmail kun je eventueel ook weer laten synchroniseren met Microsoft Outlook (agenda, mail). Hierdoor kun je zorgen voor een systeem waarbij je altijd je gegevens via je mobiel bij de hand hebt, maar ook wanneer je elders beschikking over een computer met internetverbindig hebt (inloggen op Gmail) als thuis waar je misschien met Microsoft Outlook werkt.

Voor meer informatie over andriodphones:
www.androidworld.nl

Toegevoegd na 2 minuten:
Oei, andIOd moet natuurlijk andrOId zijn............

Echt de moeite waard om eens uit te zoeken. Waarschijnlijk kun je op het forum op Androidworld nog wel veel meer informatie vinden.