Als ik een printopdracht annuleer kan ik geen nieuwe starten, hoe kan ik dit verhelpen?

We hebben hier te maken met een HP DeskJet F300.

Wanneer ik een opdracht annuleer (die al dan niet aan het printen was) blijft de status van de opdracht:

Verwijderen - Bezig met verwijderen óf
Fout - Naar printer verzenden.

Nu wil ik dus een nieuwe printopdracht starten maar die negeert hij gewoon! Printer uit en aan zetten helpt niet.

Toegevoegd na 2 minuten:
En als ik met mijn muis op het printicoontje rechtsonder zet, krijg ik deze melding in de ballon:
1 document(en) in de wachtrij

Terwijl ik die toch heb geannuleerd..

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

onderbreek de printopdracht. ga naar start --> uitvoeren --> services.msc zoek de service "print spooler" en herstart deze service. waarschijnlijk dat de opdracht er nu wel uit is

Ik herken het probleem. Wat bij mij helpt is: 1. wachtrij openen en handmatig leegmaken, met muisklik rechts. 2. printer uit/aan 3. het te printen document op je computer sluiten. Pas na deze 3 acties, kan ik opnieuw printen.

Klik nu met rechtermuis knop op de melding 1 document in de wachtrij . Dan krijg je verwijderen te zien . Klik dan met de linkermuis knop op verwijderen . Nu kun je weer printen .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100